sobota 23. června 2012

Tangle Teezer

Ahojky:)

Dneska jsem si pro vás připravila konečně recenzi na kartáč Tangle Teezer. Nevím co mám psát prostě BOMBA. Moc jsem mu nevěřila když jsem ho vyděla. Sice jsem na něj četla samou chválu, ale mám dlouhé a hodně husté vlasy. Kartáč v pohodě vlasy rozčeše. Netahá. Příjemně namasíruje pokožku hlavy.
Zkoušela jsem ho nejdřív po běžné úpravě po mytí (vlasová maska + vlasový olej) - perfektně rozčesal bez tahání. Poté jsem zkoušela ho bez vynechání vlasového oleje a stál si také perfekně. Vynechala jsem i masku takže jenom běžné umytí šamponem a pohoda. Nevyměnila bych ho. Uvažuji i o pořízení cestovního Tangle Teezer s ochraným krytem.
Určitě když si ho pořídíte budete spokojeni:)

Pořídila jsem si ho na Krasa.cz kde ho mají v 5 barevných provedeních - růžová, fialová, černý, oranžový, modrý za cenu 329 Kč.




TANGLE TEEZER ("tengl týzr") je profesionální kartáč určený k rozčesávání vlasů. Vytvořil jej kolorista celebrit Shaun P. a jeho výsledky ohromily celý kadeřnický průmysl prakticky ze dne na den! Je doporučován předními vlasovými stylisty, získal nespočet cen a k dostání je v těch nejlepších kadeřnických salonech po celém světě. TANGLE TEEZER padne perfektně do každé ruky a během chvíle jemně a bez namáhání rozčeše i ty nejzacuchanější vlasy - mokré i suché. Zabraňuje lámání a třepení vlasů a obnovuje jejich přirozenou pružnost a lesk. (zdroj krasa.cz)


Profesionální kartáč Tangle Teezer, určený k rozčesávání vlasů, vytvořil světově proslulý kadeřník celebrit Shaun P., který tímto výrobkem ze dne na den ohromil celý kadeřnický svět. Tangle Teezer doporučují přední vlasoví stylisté, prodávají ho nejlepší kadeřnické salony a je ověnčen nespočtem různých ocenění.


Technologie:
  • štětiny kartáče Tangle Teezer jsou speciálně rozvrhnuté a mají jedinečnou schopnost ohnout se nad zacuchaným místem. Vzhledem k tomu, že jsou blízko u sebe, pomáhají uhlazovat vnější vrstvu vlasové kutikuly. Výsledkem jsou zdravé vlasy s oslnivým leskem.
Výhody:
  • během chvilky jemně a bez námahy rozčeše i ty nejzacuchanější vlasy,
  • hladce zkrotí všechny vlasy před, během i po foukání,
  • skvěle padne do každé ruky,
  • lze použít na mokré i suché vlasy,
  • vhodný pro všechny typy a délky vlasů - i pro prodlužované vlasy,
  • ideální pro rozčesání dětských vlasů,
  • zabraňuje lámání a třepení vlasů,
  • obnovuje přirozenou pevnost a lesk vlasů.

5 komentářů:

  1. Plánuju už delší dobu, poslední dobou mi docela vypadávají vlasy :-(

    OdpovědětVymazat
  2. přesvědčila jsi mě, kouknu se na tu stránku a možná objednám =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že byla recenze užitečná:) Já na něj nedám dopustit. Třeba seženeš i levnější, ale pozor četla jsem, že už existují i jeho faky:(

      Vymazat
  3. môj BFF :) .. nedám na neho dopustiť ... mala som tak strašne prelakované vlasy, aby mi udržal účes a s TT som ich pekne rozčesala
    http://purpurovalastovicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  4. fuha, o tomto som nikdy nepocula...mam dlhe a tazke vlasy a cesem sa len hrabenom. kefu tusim ani nevlastnim. vzdy som mala pocit, ze to s nou dlho trva :) ale vypada to velmi zaujimavo. normalne zvazujem, ci ho nevyskusam :)

    OdpovědětVymazat