pondělí 22. října 2012

Delší volno

Ahojky

Jak jste strávili víkend? Já jsem si ho trochu prodloužila a přijela jsem už ve středu odpoledne, protože jsme měli děkanské volno ve čtvrtek a odjíždím do Ostravy až v úterý ráno. A pak už musím začít pořádně makat, protože začne čas zápočtů a nerada bych hned v prvním semestru vyletěla. Víkend jsem si užila většinou venku. Bylo taky nádherně. Krásný podzim. Úplně mně štve, že venku je krásný podzim a vejdete do obchoďáku a tam už jsou skoro Vánoce. A to ještě nebyl ani Halloween. Chystáte se na nějakou Halloweenskou párty? Máte už nějaký kostým. Já se chystám, ale nemůžu vůbec nic vymyslet. Asi zase vyhraje upírka.







1 komentář:

  1. Super fotky a super blog! přidávám se ke čtenářům! =)
    http://beautyblog-terr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat