neděle 13. ledna 2013

Válka kabátů v H&M

Ahojky

Musím říci, že když si něco vybírám, tak jsem strašně nerozhodná a ještě více když nakupuji sama a mám se sama rozhodnout. Tohle se mi stalo při výběru jarních kabátků, respektive podzimních ve slevě v H&M. Když jsem pak ukazovala tyto fotky kámoškám nebo mamce, tak každý měl jiný názor na to jaký jsem si měla vzít. Mamka preferovala červený kabátek - prý mě rozsvítí a nejsem v tom tak usedlá. Kamarádkám s líbila moje volba a nelíbil se jim červený kabát. A já? Rozhodovala jsem se těžce. Říkala jsem si, že bych si vzala oba černé. Jenomže po chvíli jsem si uvědomila, že nějaký hooodně podobný má mamka a doopravdy, po příjezdu domů jsem zjistila, že černý kabátek na druhé fotce má mamča. Takže by jsme byli jako dvojčata. Červená vs. černá. No když na to nyní koukám na pc tak si říkám, že jsem si měla vzít červený a ten co jsem si koupila. Ale černá je prostě klasika.

A který by jste si vybrali vy?:)


Jsem si nevšimla, že mi chybí čelo:)
Vítěz:)

16 komentářů:

  1. Rozhodně sis vybrala vítěze správně! Je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  2. líbí se mi všechny:) já bych si červený asi nevybrala, jsem ráda neviditelná, ale na tobě se mi moc líbí, ale naprosto chápu, proč si se rozhodla pro černý :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten třetí je nejpěknější :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych si taky vybrala ten poslední :)

    OdpovědětVymazat
  5. No podle mě ti více sedí ten červený, víc záříš ;-) ale pokud máš nejistotu tak si řekni jak se v tom svém cítíš a určitě tě to uklidní že jsi koupila dobře ;-)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten poslední je prostě překrásný :) Taky bych ho zvolila :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Nejvíc se mi na tobě líbí asi ten červený, ten tě nejvíc rozzářil :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vybrala sis správně! :) Ale i ten červený vypadá úžasně. :) Možná by mi k tobě pasoval víc, než ten černý.

    OdpovědětVymazat
  9. Tak teď přemýšlím, že si snad zítra po zkoušce pro ten červený zajedu:D

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že sis vybrala ten nej. Červený ti dělal široký hrudník a ten na druhé fotce, u toho ti neseděla dolní část. Ten poslední je perfektní.
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem si ho chtěla kupovat, ale neměli velikost.

    Vik Ladyla

    OdpovědětVymazat
  12. mě se líbí na tobě ten červený :)

    OdpovědětVymazat